Mitt liv i ord och bilder....



lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!!!


Det blev en riktigt seg start på det nya året för mig...alla roligheter igår resulterade i alldeles för sen nattning för lilla Hanna så idag har jag varit så trött och sliten (men det var det verkligen värt).
Idag har jag och Emilia passat på att pyssla med hennes nya "pyssel-saker" som hon fått i julklapp, en alldeles lagom aktivitet så här dagen efter;)
Annars har jag inte ens gått ur min pyjamas idag och mest legat i soffan och glott på TV. Jag och Magnus plockade fram en massa gamla filmer som vi spelat in; tittade på när lillan var bäbis och när de stora barnen var "små" - så kul att se!
Nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta glo på TV och hoppas på att Eva blir nöjd för att jag ändå orkade blogga idag;)
Natti!!!

1 kommentar:

tanten sa...

Underbart:) Tack min vän!<3 Nu kan jag sova gott och tidigt:) Inte så sent som förra natten. Men kul var det:) Så ibland får man ta lite smällar:( Sov såå himla gott!<3