Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 18 januari 2011

Fan!


Sitter här i soffan och är grymt besviken=( Besviken över att jag inser att jag just nu inte kommer att ha någon tid över för att dansa en ynka gång i veckan. Har själv valt det, för det blir bäst så - just nu i alla fall.
Kom hem senare idag eftersom att jag åkte direkt från jobbet till mitt gamla jobb och hälsade på. Kom hem till två ledsna och trötta barn...båda var mammiga, försökte ändå komma på några sätt att göra dem nöjda så att jag skulle kunna åka men insåg ganska snabbt att det var bäst att stanna hemma. Är ju borta hela dagarna i alla fall ifrån dem så det kanske inte är rätt läge att välja att vara borta ännu mer?
Avslutade i alla fall kvällen med att läsa två av Nellies favoritsagor för henne och hon somnade så gott bredvid mig=) Kan ändå inte låta bli att tycka lite synd om mig själv...
Var jättekul att hälsa på mitt gamla jobb, det slog mig hur mycket jag saknar alla barnen och personalen samtidigt som jag känner att jag fattat rätt beslut i att sluta. Ser fram emot en ny dag imorgon på mitt nya jobb=)

1 kommentar:

tanten sa...

Du gjorde rätt! Det kommer nya dagar när du kan dansa:)Du är bara bäst!<3<3<3