Mitt liv i ord och bilder....



söndag 23 januari 2011

Försöker orka!


Blir så fruktansvärt irriterad på min hälsa just nu, försöker verkligen att "bli" frisk och kry men det känns som att det bara går åt fel håll. Vet ju att jag kanske inte bara kan bestämma att jag ska vara frisk, men jag tycker att det räcker med att ha varit sjuk en hel vecka. Vill ju inte behöva sjukskriva mig från jobbet när jag precis börjat...klarade ju av att jobba förra veckan så jag borde väl fixa ännu en?
Igår kväll innan vi la oss - spelade vi spel med Dewin och Emilia, det var riktigt roligt=) Skönt att sitta och umgås och skratta istället för att bara glo på TV.
Idag passade jag på att storstäda hela huset medans Magnus tog med sig Nellie, Dewin och Emilia ut och Elton sov middag. Fy fan vad skitit det var här hemma, har ju inte orkat göra något på en hel vecka så det var skönt att få lite gjort.
I eftermiddags var vi hemma hos min pappa på lite söndagsfika, barnen blev bjudna på glass så de var helnöjda=) Sen lämnade Magnus de stora barnen och jag passade på att busa lite extra med mina små. Nellie och jag ritade teckningar medans Elton hade vattenlek och blötte ner HELA köket!
Ska försöka plugga lite nu, alla på jobbet ska läsa en bok som vi ska ha som diskussionsunderlag i våra arbetslag. Boken är hur intressant som helst men det är inte helt lätt att läsa när jag har skallebank och värkande bihålor=(
Natti!

Inga kommentarer: