Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 11 januari 2011

Positiv energi


Tänk vad mycket det gör när man supertrivs på sitt jobb och har det så otroligt roligt när man jobbar!! Har verkligen haft en kanondag och när jag kom hem från jobbet var jag full av positiv energi och inte alls trött. Satte genast igång med det eviga tvättandet, sorterade Eltons kläder och gjorde iordning en garderob till honom=)
Sen kom mina älsklingar hem - dock en väldigt arg och trött Nellie som somnade inom en timme (innan kl 18). Däremot hanns det med en hel del bus och mys med min lille Elton Pelton innan han somnade gott i min famn=)
Blev sen serverad supergod mat av min käre man, såå gott=) Nu ska vi mysa framför TV:n nerbäddade under täcket med ett varsitt glas sockerdricka - ibland är livet såå underbart...tack livet!!!=)

Inga kommentarer: