Mitt liv i ord och bilder....



fredag 7 januari 2011

Ganska effektiv ändå;)


Trots en mycket trögstartad dag så har jag fått en hel del gjort ändå=)
Gick ut en liten sväng till alla barnen när de byggde snökojor och beundrade deras arkitektkunskaper;) Gick in igen och satte igång och lagade mat till allihopa - blev godkänt och alla var mätta och nöjda. Glass till efterrätt och barnen + Magnus blev ännu mer nöjda=)
På eftermiddagen styrde vi vår kos till Laxå och ÄNTLIGEN pantade jag alla flaskor som invaderat vårt Lövlunda på senaste tiden...
Bestämde med Emelie att vi ska stå på loppis imorgon så nu har jag packat ihop en massa och hoppas på att någon vill köpa skiten imorgon=) Blev dock inte så mycket, hade visst kastat och skänkt bor mer än jag trodde...
Nu på kvällen har vi haft fredagsmys framför Tv:n och Let´s Dance tillsammans med Niclas=)
Ska fortsätta packa lite mer loppisgrejer och sen försöka sova, ska upp tidigt imorgon och åka hemifrån redan vid kl 7!
Natti=)

Inga kommentarer: