Mitt liv i ord och bilder....



söndag 16 januari 2011

Disney on Ice


Igår var min lilla tjej iväg på Disney on ice, gissa om hon var nöjd när hon kom hem!! Hon berättade om allt spännande hon sett och speciellt nöjd var hon över Snövit som åkte skridskor men även Piff & Puff, Musse Pigg och Kalle Anka=)
Nellie hade även köpt en jättefin rosa prinsess-väska som hon är så nöjd över.
Igår åkte jag, Magnus och Elton in till Örebro och köpte nya termobyxor till mig - så nu kan jag vara ute hur mycket som helst med alla barnen både hemma och på jobbet..kanon. Men när jag kom hem mådde jag som en påse skit, så himla ont i halsen och på kvällen fick jag feber... Somnade tidigt men blev väckt av lillan som gick upp kl 5. Mår något bättre idag men känner mig inte helt frisk, äter alvedon och tycker synd om mig själv;)
Snart ska vi iväg på Kelvins dop, ska bli kul att få träffa Madde och hennes familj. Nellie är så glad över att få träffa Wilma så hon ska rita en teckning till henne=)
Hej svejs!

Inga kommentarer: