Mitt liv i ord och bilder....



fredag 28 januari 2011

Njuter


Njuter av att det är fredag, njuter av att bara sitta här i soffan och bara ta det lugnt och mysa=) Så skönt med helg!!!
Slutade tidigt idag så det var en fröjd att få hämta mina små på dagis - båda blev så glada när jag kom och vi var alla laddade inför vårt traditionella fredagsmys. Väl hemma blåste vi upp lite ballonger och lekte med dem, tänk vad roligt det kan vara med ballonger!
När pappa kom hem fick han och Elton gå ut ur köket så att jag och Nellie kunde vara kockar och ha restaurang. Lillan var så duktig och hjälpte till med salladen, stekte köttet och vispade såsen - så duktig=) Vi fick bra betyg av både Magnus och Elton som mumsade av vår fredagsmeny.
Båda barnen somnade helt utmmattade av allt fredagsmys och vi vuxna avslutar kvällen med ett glas vitt=)

1 kommentar:

tanten sa...

Härligt ni haft det!<3 Själv slutade jag sent, men fick mysa med min unge ett tag och diskutera etik:)Ska bli sååå mysigt att ha mina små imorgon kväll:)