Mitt liv i ord och bilder....



fredag 7 januari 2011

Lat?


Elton sover gott i sin säng... Magnus är ute och bygger snökojor tillsammans med Nellie, Dewin, Emilia och Amanda. Lovade att jag också skulle ut men ursäktade mig med att jag skulle fixa en massa här inne - och vad gör jag? Sätter mig här i soffan framför datorn och bara latar mig! Orkar inte göra något och vill inte göra något.
Så är det ibland, men oj vad dåligt samvete jag får...finns så mycket som man borde göra... Tvätta, dammsuga, städa i barnens stökiga rum... Vara social. Men inte nu, räcker gott och väl att bara sitta här och "lata" mig, hämta energi och filosofera.
Kanske i alla fall har världens snyggaste pojkvän?;)

1 kommentar:

tanten sa...

Bra att du bara satt:) Du behöver det!!!! Själv sitter jag mest också!:) Försöker få ordning i min hjärna! För att gå vidare:)