Mitt liv i ord och bilder....



lördag 8 januari 2011

Loppishysteri!!!


Idag har jag och min älskade Sparris stått på Loppis i Vivalla - en upplevelse jag aldrig skall glömma! Ojoj, har verkligen sett hysterin och hänsynslösheten i vitögat;) Folk var ju helt galna och ville helst inte betala mer än 1 krona för varje sak...och gud förbjude den som inte kunde tillhandahålla med en ynka plastpåse!!!
Har ju stått på loppis en gång tidigare och då blev jag och min syster Lina utskällda för att vi redan sålt bort en trasig spargris ("VAR ÄR GRIIISEN???!!!"). Denna gång kom jag dock hem med mer pengar på fickan=) Tur var också att vi hade med oss VÄXELKASSAN!!! Inte så att man blir så himla rik på att stå på loppis men så skönt att bli av med lite skit och kul att få lite tid med Emelie hemifrån - kan tänka mig att göra om det om ett år eller så (har nog repat mig då)...
Var mysigt att komma hem till mina små som saknat mig så=)
Avslutar kvällen med chips och coca cola framför TV:n med mitt livs kärlek;)

1 kommentar:

tanten sa...

Ja du får vila nu efter en hård dag!<3 Har tillbringat några underbara timmar idag med mitt livs kärlek också! Hon är såååå underbar!<3<3<3