Mitt liv i ord och bilder....



måndag 24 januari 2011

Laddat batterierna


Idag sa det stopp, orkade verkligen inte ta mig iväg till jobbet. Så jag stannade hemma och SOV, vaknade och mådde något bättre - petade i mig lite mer alvedon och sen blev jag ganska pigg=) Så jag åkte iväg och hämtade barnen på dagis lite tidigare (skönt för dem att få en kortare dag iaf). Sen körde vi hem Sofia och Pekka hem till sig och passade på att ta en fika där innan hemfärd.
Nu på kvällen har vi varit på barngympa med våra små=) Nellie var helt överlycklig och gjorde det mesta som man kunde göra; hoppa, springa, sparka boll och gunga i ringarna. Elton var också riktigt nöjd när han sprang runt och sparkade och kastade med bollar, han fick också prova på att gunga i ringarna och det var såå spännande=)
Nellie somnade tidigt men Elton är fortfarande vaken och har lyckats bajsa ner halva vardagsrumsgolvet så han har fått sig ett bad!
Själv kollar jag på Familjen Annorlunda och tvättar när det är reklam, ska natta mig själv och lille Pelton snart så att vi orkar med morgondagen=)
God Natt Alla!!

Inga kommentarer: