Mitt liv i ord och bilder....



söndag 9 januari 2011

Segdag...


Har inte gjort en enda vettig sak idag, vilket ALLTID leder till ångest på kvällen.
Sitter med hårfärg i håret nu, Magnus var snäll och satte i det...får hoppas på att håret inte tar för mycket stryk denna gång.
Nellie berättade att hon skulle till doktorn imorgon - hon har ont i öronen för att Elton skriker så mycket! Hahaha hon är så go=)
Imorgon blir det dagis för mina små efter en lång ledighet, blir roligt för dem - de behöver verkligen leka av sig (och jag orkar inte leka Emil i Lönneberga heela dagarna)!!!=) Nu sover de båda gott, lillan somnade med sina solglasögon på sig=) Imorgon blir det också jobb för mig, första dagen på mitt nya jobb...ska bli kul!
Nu ska jag skölja ur mitt hår, håll tummarna!!!

1 kommentar:

tanten sa...

Lycka till på nya jobbet! Och hoppas att håret blev bra!:)