Mitt liv i ord och bilder....



fredag 21 januari 2011

Fredagsmys...


Äntligen fredag och helg - äntligen fredagsmys - äntligen på med min älskade pyjamas som aldrig ska tas av igen (till måndag morgon i alla fall).
Emilia och Dewin kom till mitt jobb idag och när vi slutat åkte vi och införskaffade allt gott till både fredags- och lördagsmys=) Blev en hel del gott vill jag lova!!
Nu sitter alla i pyjamas framför TV:n och kollar på Let´s Dance och mumsar, underbart.
Jag mår för övrigt som en påse skit som vanligt och börjar känna mig som ett levande apotek med all alvedon, treo, halstabletter och nässpray (halleluja för alla läkemedel och prisa herren den helige, amen).
GRATTIS till min duktiga syster Elin som kommit in på psykologprogrammet!!!!=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack älskade syster <3 Känns skönt att alla stöttar =) Love you <3