Mitt liv i ord och bilder....



måndag 10 januari 2011

Lyckad dag=)


Har haft en riktigt bra dag på mitt nya jobb idag, känner mig otroligt nöjd=) Kommer nog att trivas himla bra, har fått ett bra första intryck!
Kom hem till ett tomt hus så jag passade på att städa undan innan resten av familjen kom hem. Barnen var på topphumör och glada över att se mig och jag glad att se dem! Hann med en kopp kaffe med Eva och kvällsmat med barnen innan det var dags för läggis. Idag var det jag som "fick" lägga lillan och vi läste (som vanligt) Snövit och sen berättade jag om alla troll och tomtenissar som bor i skogen=)
Nu sover de båda gott och Magnus och Dagge är iväg till Mullhyttan för att hämta pizza=)
Ska lägga mig tidigt ikväll, ska gå upp vid halv fem imorgon för jag börjar tiiidigt...
Passar på att slänga iväg en extra hälsning till min kära morfar som följer min blogg så flitigt!

Inga kommentarer: