Mitt liv i ord och bilder....



söndag 30 januari 2011

Börjar repa mig...


...efter gårdagens fest hemma hos Bosse och Tertu i deras bar=) Efter en mycket trevlig förfest här hemma hos oss tillsammans med Sofia, Pekka, Sandra och Stefan begav vi oss iväg! Hade en superkul kväll ihop med alla som var där och det bjöds på livemusik i alla dess former och många goda skratt. En superlyckad kväll och jag och Sofia blev hemkörda på en varsin spark, helt underbart kul=)
Vaknade ganska tidigt imorse och insåg att jag inte mådde så bra, så det var lika bra att gå och lägga sig igen... Tur att Eva var snäll och tog med sig barnen så att vi andra kunde sova ut ordentligt=)
Sen på eftermiddagen tog vi oss en sväng ner till sjön - jag och Sofia åkte spark på isen och Magnus och Pekka åkte fyrhjuling. Var skönt att få komma ut i det fina vintervädret och det var så vackert när solen sken på isen!!
Nu på kvällen har jag och Nellie varit och ätit på kinarestaurangen i Laxå, sååå mysigt=) Det blev både förrätt, varmrätt och efterrätt=)
Nu ska jag kolla på söndagsfilmen tillsammans med Magnus och Dagge, ciao!

Inga kommentarer: