Mitt liv i ord och bilder....



lördag 22 januari 2011

Lördagsmyser...


Blev en ganska trevlig lördag trots min dåliga hälsa!
I förmiddags styrde vi vår kos till Toys R us och alla barnen var superglada=) De fick presentkort där i julklapp och julklappspengar så de passade verkligen på att köpa en del drös med leksaker! Alla verkar vara nöjda med sina inköp för de har lekt med det heeela dagen.
På eftermiddagen fick jag ett oväntat besök av min kära Tiina, såå mysigt=) Händer ju inte att man ses alltför ofta och tydligen hade hon inte varit här sen i oktober (!!??!!) Men så är det ju med äkta vänner, man behöver inte ses jämt utan man vet att man har dem nära ändå=) Fast nu tycker jag allt att vi ska försöka att ses liiite oftare, nu när Fru och Herr Larsson väntar smått - mys & lycka!! Nellie var minst lika glad att Tiina var här, då fick hon en lekkompis som ville leka med hennes nya saker och så kunde hon mata Tiina så att bäbisen i magen fick lite mat också ;)
Hann även med en fika med Eva Veva också och lillan fick även följa med henne hem en sväng... Blev dock lite småkaos när Eva skulle lämna Nellie sen, hon var såå ledsen och grät efter sin "Låtsas-mamma"=(
Nu sover de minsta barnen och jag och Magnus ska passa på att spela lite sällskapsspel med Dewin och Emilia=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu väntar vi inte sååå länge tills nästa gång! Mysigt att träffa er! Som alltid!! Ni har så fina barn! Alla fyra! Kram Tiina