Mitt liv i ord och bilder....



lördag 31 juli 2010

Mysig dag

Blev en rätt bra dag idag till slut=)
Nellie fick välja på att åka till Lek och Buslandet eller gå på bio - hon valde att åka hem till Sofia och Pekka istället=) Haha...då förstår man hur mycket hon tycker om dem! Så jag tog med mig mina små och åkte dit, Magnus stannade hemma och fixade lite mer med altanen för som tur var så kom det inget regn. Nellie hade så roligt hemma hos Pekka och Sofia; hon täljde trägubbar med Pekka, åt glass och hoppade och busade i sängen med båda - hon var så himla nöjd!
När vi kom hem var Eva här en sväng och fikade med oss, sen fick vi ett samtal från Pernilla och vi bestämde att vi skulle äta kinamat tillsammans *mums* De kom hit vid 7 och oj vad jag åt!!! Det var så himla gott, älskar kinamat!

Trevligt var det också såklart, barnen hade kul tillsammans och vi vuxna likaså. Nellie och Elias hade superkul - de lagade mat, kollade på film och körde fyrhjuling=) Även lille Thure och Elton "lekte" lite med varandra, ska bli så kul när de blir lite större så att de kan leka ordentligt med varandra=)

Nu ska jag lägga mig, vägrar somna efter 12 inatt igen, som jag/vi alltid gör...är alldeles för trött på dagarna -börjar väl bli gammal ;)

Inga kommentarer: