Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 27 juli 2010

Diverse


Igår var Pernilla och hennes små pojkar här, Nellie var så nöjd som hade någon att busa med=) Vi fikade och jag bjöd på lite lunch, alltid lika trevligt när de kommer.
På eftermiddagen blev lillan Eva-sugen och Eva fick komma hit på en kopp kaffe och lite gott, sen följde Nellie med Eva hem. Då passade jag/vi på att betala räkningar (fy fan vad jag hatar det), rensa i källaren och jag hann även med att städa min bil.
På kvällen kom Dagge hit, vi käkade skräpmat och annat onyttigt tills jag somnade framför TV:n i soffan...
Imorse väcktes jag av att jag fick ett sms av Therese, de var på väg och skulle hämta vår bil. De + en till familj ska till Gbg några dagar, så det är ju smidigt att kunna åka allihopa i samma bil=) Samtidigt knackades det på dörren och de var redan här, hej helt yrvaken! Men det var kul att hinna prata en stund, Cornelia har ju blivit en stor tjej och pratar en massa - så söt=)
Funderar på vad vi ska hitta på idag????

1 kommentar:

tanten sa...

Tanten var Nellie sugen också!:) Vi hade så mysigt:) Hitta på något skoj idag! Ingen städning!!!!!!