Mitt liv i ord och bilder....



fredag 2 juli 2010

Sol & Bad i mängder!!


Åh vad jag trivs med sommaren, allt blir så mycket lättare då (hm...låter som en refräng i en Per Gessle låt).
Idag var det lillans sista dagisdag, och den tillbringade hon och alla barnen + fröknar hemma hos fröken M. De fick bada i en stor pol och givetvis var Nellie den som hoppade i först=) Hon garderade sig med båda simring och armpuffar;) Lämnade henne där nöjd och glad.
Jag och Prinskorven åkte hem till Sofia och njöt av den härliga solen ute i hennes trädgård där vi blev bjudna på bl.a. jordgubbar - ÄLSKAR JORDGUBBAR=) Min kära väninna Linda var också där, var ett tag sen vi sågs så det var riktigt trevligt! Vi hann med en liten shoppingtur på Laxå centrum också, var tvungen att införskaffa mig lite skumpa som jag och Magnus ska ha på hotellrummet imorgon=)
Hämtade lillan på dagis och alla MILJONER saker som skulle tas hem och så åkte vi hem till barnens morfar och badade i polen där=) Både Nellie och Elton tyckte att det var såå skoj att bada...det blev många timmars plaskande.

Här hemma har vi på eftermiddagen/kvällen grillat - sååå gott!!! Jag och Nellie satte också upp Eltons gunga i gungställningen så idag har han gungat för första gången, oj vad han tyckte att det var skoj, han skrattade hela tiden=)
Nu är det dags att ta hand om den sista tvätten och sen packa väskan tills imorgon för då blir det mys och avkoppling på hög nivå!!!!=)=) *weeeiii*

1 kommentar:

Ågrena gård sa...

ha nu så himla skönt på mini semestern :)