Mitt liv i ord och bilder....



söndag 11 juli 2010

Hova Riddarvecka & Sjötorp


Igår tog vi med oss alla fyra barnen till Hova Riddarvecka=) Har blivit så att vi åker dit varje år, barnen tycker att det är så kul där... De lekte i riddarborgen, i lekparken, fiskade, åkte karusell, shoppade och tjejerna fick en varin fläta i håret=)

De var mycket nöjda! Nellie fick välja sina färger själv i flätan - svart, mörkgrön och en orange pärla....inte de finaste färgerna enligt mig men huvudsaken är ju att hon tycker att det är fint=) Hahaha...stackarn har väl tröttnat på allt de rosa hon har. Emilia valde ljuslila, ljusblå med lila pärla - mycket snyggt!

Efter att vi gått där några timmar i över 30 graders värme åkte vi till Sjötorp. Där köpte vi glass i stora lass och rökt vänersik MUMS! Mysigt att gå runt där och kolla på alla båtar och så, men det är ju inte det lättaste att koppla av när man har fyra supervilda ungar som springer runt och busar och bråkar om vartannat.... Nästa gång åker vi nog helt själva istället ;)

Idag ska vi åka på kalas hemma hos Leon som fyllt 2 år, ska bli kul=)
Nu ska jag fortsätta med mina husmorssysslor...de som aldrig verkar ta slut;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna! Snubblade över din blogg medans jag sitter och lyssnar på åskan som mullrar på håll. Tänkte skicka ett litet hej. Såg att du gillar samma inredning som jag. Vitt och lantligt. =) Hoppas du mår bra. Och grattis till dina små barn.
/Tove

tanten sa...

Jag älskar de färgerna! Lillan har väl inte umgåtts med mig utan att jag påverkat henne en del!:):) Skönt att det inte var rosa!!!!! Fortsätt att njuta av semestern nu!!!! Själv ska jag iväg till verkligheten!:)

Hanna sa...

Hej Tove! Kul att du läser min blogg=) Hoppas allt är bra med dig och dina små! Allt är toppen med oss=) KRAM