Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 8 juli 2010

Seg...

Fy vad seg jag är idag, fick sovmorgon ända till klockan 9 och jag är helt paj i huvudet...funkar inte att sova så länge för mig tror jag, men skönt var det!

Var hemma hos Tiina igår med min lille Prinskorv, som vanligt bjöd hon på gott fika och gullig och snäll som hon är fick jag även en superfin födelsedagspresent!=) Ett superfint kakfat/tårtfat inslaget som celofanpapper och jättegoda kakor i=) Så snällt av henne, det står nu så fint på min köksbänk.
Elton var lika glad som vanligt över att få träffa Tiina, han vet ju att hon gärna bär runt på honom och blir lite extra bortskämd...han lär sig snabbt vem han kan linda kring sitt lillfinger;)
Vi hann även med en sväng till Colorama, jag tog med mig färgprov hem till vår grund - vilket visade sig vara exakt den färg jag vill ha på grunden=) Så nöjd! Så nu ska Magnus åka iväg och köpa mer färg så kan vi sätta igång och måla. Hoppas att det går fort och smidigt så kanske vi kan börja bygga vår altan sen också!

Igår fick vi även oväntat med välkommet besök av min mormor och mamma. Nellie blev såå glad när de kom=) De följde med ner till sjön för alla ville bada. Elton fick sitta i sin badring långt ut i sjön med pappa, han skrattade och sprattlade jättemycket=) Dewin dök med sina nya dykglasögon och Emilia låg och flöt på hennes badmadrass. Nellie stod mest och plaskade vid strandkanten med hennes mormor=)
Innan de åkte hann vi även med en liten fika ute i den härliga solen, min mormor ställde ut vårt utebord och torkade av det så fint och la på en duk med blomma på. Skönt att någon vill fixa lite när de är här, alltid välkommet!
Nu ropan all tvätt på mig - Hanna tvätta mig!!!!!!! ;)



Inga kommentarer: