Mitt liv i ord och bilder....



måndag 26 juli 2010

Deckad


Är sjukt trött efter förra veckans aktiviteter, det har verkligen varit fullt upp med alla barnen hemma. Inte helt lätt att hålla alla "nöjda", men det har gått=)
Helgen har bestått av fredagsmys, lördagsmys, städ, tvätt, bus, bråk och god mat.
Fick ett litet ryck och rensade och städade ur de stora barnens rum - det tog mig endast 5 timmar innan jag blev klar!!!! Magnus var så snäll och drog ut allt de äger och har ur lådor, garderober och gömmor när han insåg att han inte orkade ta hand om det så det var bara för mig att kavla upp ärmarna;) Men nu är det iaf så fint i deras rum (bara resten av huset kvar).
I lördags bakade jag hallonpaj med vaniljsås, såå gott! Eva var här och fikade, sen senare kom även min morfar hit=)
Igår efter att vi lämnat de stora barnen åkte vi och hyrde film (Farsan) och köpte kinamat - lovely=)
Idag kommer Pernilla och hennes små pojkar hit, Nellie är så glad som ska få leka med Elias!=) Funderar på vad jag ska bjuda på för lunch???

2 kommentarer:

tanten sa...

Åh vad jag har väntat:( Äntligen:) Skönt att höra att du haft fullt upp! Annars blir du ju bara rastlös!:) Tack för att jag fått ha Lillan en stund nu på em! Det ger mig så mycket kraft!!!<3<3<3 Tur att jagb har er alla!<3<3<3

Hanna sa...

Det är tur att vi har dig=)