Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 22 juli 2010

Shopping & cykeltur


Vaknar upp och ser att det regnar ute...jag som hade tänkt att fortsätta att fixa i vår trädgård idag=( Klippte gräsmattan igår, blev såå himla fint! Vår gräsmatta är så underbart vacker, hade säkert inte uppskattat gräs så mycket som jag gör om vi inte hade haft en leråker som tomt tidigare.
Vi bestämde oss för att åka in till Marieberg och shoppa istället. Dewin och Emilia hade kvar en massa presentkort från både födelsedagar och julafton så de fick shoppa lite mer än vi andra=) Dewin köpte en massa lego och Emilia handlade en massa smycken på Guld Fynd, de var så nöjda! Nellie fick en liten lego-byggsats som hon blev så glad över.
Hann även med att träffa Emelie en sväng också - mycket trevligt=)
Efter Marieberg passade vi även på att storhandla på Willys, inte helt smärtfritt med fyra ungar med sig...kommer aldrig att göra om det! Herregud, både jag och Magnus var helt sluta efteråt..haha!
Nu på kvällen har jag och Emilia tagit en cykeltur på 5 km, så skönt men fy vilken dålig kondis jag har! Vi stannade även till och plockade lite smultron längs vägen, såå gott=) Hon tyckte att vi skulle cykla varje kväll, en riktigt bra idé!
Nu har vi Dagge på besök, börjar bli en vana att ha han här...barnen gillar honom jättemycket!

Inga kommentarer: