Mitt liv i ord och bilder....



lördag 31 juli 2010

Sega hemmadagar...


Usch för det här skitvädret säger jag bara!!!=( Är så trött på allt regnande nu så jag spyr...
Vi vill ju kunna fixa färdigt det sista med altanen nu. Magnus börjar jobba igen på måndag så då blir det svårare att få tiden att räcka till.
I torsdags var vi inne och golfen och efter det åkte vi och köpte nya utemöbler till altanen, sååå fina - har kollat på dem länge och nu har vi äntligen köpt dem=) Det kommer att bli såå fint på vår altan=)
I torsdags kväll var mannen iväg och spelade girtarr, jag och barnen fick sällskap av Eva=) Det var en sån där kväll när barnen aldrig vill somna och bara krånglar så det var skönt att få lite extra hjälp, när barnen somnat belönade vi oss själva med lite öl och popcorn - mysigt!
Igår gjorde vi knappt något...var bara hemma och inne (gick ju knappt att gå ut för allt regn). Både vi vuxna och barnen var rastlösa... Jag och barnen busade i Nellies rum i flera timmar, vi ritade och kollade på film=)
På kvällen hade vi lite fredagsmys och fick sällskap av min pappa, sen somnade vi framför TV:n i soffan...
Får se vad vi ska hitta på idag, blir det uppehåll så kommer Magnus att fixa med altanen...

1 kommentar:

tanten sa...

Alltid lika trevligt att vara hos er<3<3<3 Barnen somnade ju till slut:) Och då var det så gött att bara snacka skit:) Love U<3<3<3