Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 28 juli 2010

Effektiva!


Vi har fått massor gjort idag, känner mig supernöjd! Altanen börjar bli klar - REDAN!!=) Golvet är klart i alla fall, ska "bara" upp en liten skärmvägg och staket + trapp sen är den klar. Känns himla lyxigt att ha en, vi som varit utan...blir som ett extrarum. Magnus har varit sååå duktig idag, är riktigt stolt över honom=) Vi har också haft en snäll granne och två pappor som hjälpt till med altanen, supersnällt!! Nellie och Elton ville också hjälpa till men det var inte så uppskattat av de andra, förstår inte det;)
Jag har också haft hjälp idag, av Eva=) Hon hjälpte mig med barnen medans jag passade på att klippa gräsmattan...det blev så fint...vi har den finaste gräsmattan på gatan *stolt* Barnen har varit kanon nöjda idag, de har badat i polen, gungat och busat runt=)

Känns så himla bra att vi fått så mycket gjort idag, så slipper man gå och ha ångest över att man aldrig får något gjort.
Imorgon ska vi in till Örebro och besikta Golfen, hoppas att den går igenom! På hemvägen ska vi passa på att kolla på nya utemöbler till altanen=)

2 kommentarer:

tanten sa...

Blir kanon!!!! På allt! Lycka till!:)

Ågrena gård sa...

ojoj här händer det grejer.. säg till när du har invignings fika så kommer vi :)