Mitt liv i ord och bilder....



måndag 19 juli 2010

En till lugn dag...


Ytterligare en till lugn dag idag...både på gott och ont, har varit lite rastlös till och från igen...samtidigt som jag varit helt orkeslös, fattar inte!
Har i alla fall gjort klart min älskade kaffefilterhållare, blev lite rosa och lite glittrig - helt otippat för att vara jag va?;) Hann även med lite matlagning, tvätt och städning men fy vad det står mig upp i halsen!!! Blä för allt hemma-arbete=/
Något som gjorde mig extra glad idag var att mormor kom förbi på en fika=) Älskar min mormor, hon är bäst!=)

Sen har Emilia plockat en massa hallon till hela familjen, såå gott=) Ska nog göra hallonpaj imorgon...men det får bli efter vår lilla överaskningstripp till Äventyrslandet med alla barnen! De vet inget än, vi har sagt att vi ska åka till en gardinaffär och köpa gardiner...hihi...inget som Dewin och Emilia blev superglada för direkt;)

Nu på kvällen har jag busat en massa med Elton Pelton, han är en riktig busunge och klättar runt överallt hela tiden=) Å så står han själv nu, duktige killen!! Han blev ju 9 månader igår också....tiden går så otroligt fort, gäller att man tar tillvara på den.
Nä nu ska jag börja förbereda inför morgondagen, ha det bra gott folk=)

1 kommentar:

tanten sa...

Herre gud! Glömde Eltons dag:( Grattis min lilla älskling!<3<3<3 Njut nu alla imorgon! Puss puss<3<3<3