Mitt liv i ord och bilder....



måndag 5 juli 2010

What a beautiful day!


Underbar dag idag - vaknade imorse av att alla fyra syskon busade med varandra=) Magnus hade redan åkt till jobbet!
Vi åt frukost tillsammans och gick sedan ut i det härliga sommarvädret. Barnen plaskade i polen och jag solade och fixade lunch om vartannat. Idag blidde det potatis, ugnstekt falukorv med grönsaker och senapsås - alla barnen åt som hästar=)
Magnus kom hem strax efter lunch och nu har han äntligen SEMESTER!
Jag och Dewin spelade lite fotboll på eftermiddagskvisten och Emilia och Elton gungade. Hann även med att klippa gräsmattan innan kvällsmaten, är så glad över att vi äntligen fått till vår gräsmatta=)

Innan läggdags tog Magnus med sig Emilia och Dewin och tog ett kvällsdopp. Jag sövde Elton i soffan och när han somnat låg han och asgarvade högt i sömnen...hahaha! Nellie somnade tidigt=)
Nu ska jag kolla på Danska Hollywoodfruar! Bye.

Inga kommentarer: