Mitt liv i ord och bilder....



söndag 1 augusti 2010

Regn och griniga barn

Vaknar tidigt imorse av att båda barnen gnäller, trodde faktiskt att de skulle sova lite längre idag men icke! Kollar ut och ser att det regnar också...fan=(
Känner att det är svårt att hålla humöret på topp just nu...tur att jag har mitt morgonkaffe och snus;)
Lillan fick ett hemskt utbrott förut, resulterade i att hon knockade näsan mot sängkanten och blödde näsblod...stackarn. Satte henne framför TV:n så hon fick lugna ner sig litegranna. När jag satte mig hos henne en stund senare sa hon: "Mamma, jag är snäll nu. Jag älskar dig Mamma." =)
Blev så himla glad för de orden!!!! Älskar min lilla tjej över allt annat=) Min Nellie.

Om en stund ska vi iväg och hämta mer virke till altanen, pappa håller på att bygga trappen till den. Det andra bygget får stå stilla idag pga regnet.

1 kommentar:

tanten sa...

Där har du fel!!!! Hon är min också!!!<3<3<3