Mitt liv i ord och bilder....



måndag 2 augusti 2010

Lite av varje...

Idag har jag hunnit med lite av varje, känns bra!
Imorse busade jag med barnen i vanlig ordning - klotsarna och legot är väldigt populärt nu för tiden=) Vi åt frukost tillsammans, gick ovanligt bra; båda barnen åt snällt upp maten för en gångs skull. SEN bajsade Elton ner halva köket, stoppade både han och Nellie i badet och sen luktade de sååå gott=) Nellie var duktig och tvättade sitt hår själv, hon vill inte att man ska duscha ur det utan valde istället att ösa vatten ur hennes dock-potta över huvudet;)

Sen kom pappa och Eva på förmiddagskaffe och vi bestämde oss för att åka in en sväng till Örebro. Passade på att köpa lite färg till altanpanelen också. På hemvägen stannade vi på McDonalds och åt (ska verkligen inte äta sån skräpmat för snart ser jag ju ut som en julgris, men det är ju bara såååå gott).


När vi kom hem var Madde och söta Wilma här=) Vi fikade och sen lekte barnen=) De ritade, byggde med lego, var prinsessor och badade i regnvatten!=) Det märks så väl att Nellie tycker om både Madde och Wilma=)
Har även hunnit med att klippa gräsmattan, tvätta, städa, laga mat, diska och grundmåla en del av panelen till vår altan=)
Imorgon ska jag försöka komma iväg och hälsa på min blivande arbetsplats, vore skoj - vill gärna ha schemat också så att jag vet hur jag ska jobba=)
Nu: god natt alla mina rara läsare=)

2 kommentarer:

tanten sa...

Tanten blir lite svett:) Det du hinner på en dag, hinner jag inte på en hel månad! Du är så effektiv jämt!!!!:) Fast istället hinner jag läsa en massa bra böcker!:):) Så härligt! Hoppas du kommer iväg till ditt nya jobb idag! Då tar jag mina små älsklingar under tiden:):)

Hanna sa...

Du är bäst, skulle aldrig klara mig utan dig!!!!!