Mitt liv i ord och bilder....



måndag 16 augusti 2010

Vardag igen

Så var det måndag igen och det innebär numera arbetsdag för mig, något som jag trivs med=) Imorse började jag dagen med några koppar kaffe, snus, tidning och Eva - en perfekt start på dagen;)
Jobbade bara en kort dag idag så jag hann med att umgås med min familj också, skönt att bara jobba några timmar och komma hem och orka vara en bra mamma till mina små=) Känns lite konstigt att åka hemifrån och veta att resten av familjen är hemma, kan säga att jag längtar mycket på vägen hem från jobbet!!
Väl hemma blev det en massa pussar och kramar, fick även fikabesök av vår lilla Eva Veva också, trevligt=)
Idag tog jag och Magnus med oss barnen till lekparken en sväng. Nellie gungade massor och Elton kröp runt i den stora sandlådan och grävde och mumsade sand=) Träffade även på lite "Hasselforsare" och det är ju alltid trevligt=)
Båda barnen somnade tidigt ikväll, så då hann jag även med en hel del tvätt också - känns bra! Nu är Magnus iväg till Eva och hämtar en kaffebryggare, råkade diska sönder min kaffekanna förut och jag skulle aldrig klara en morgon utan mitt älskade morgonkaffe!


Lägger ut en bild på min fiina kaffekopp som jag fick av min Emelie också, den är alldeles underbar=)
Bye!

1 kommentar:

Ågrena gård sa...

hade du inte en kaffebryggare i skuffen på bilen :)