Mitt liv i ord och bilder....



söndag 1 augusti 2010

På plats!


Yes då var trappan till altanen på plats, blev kanonbra! Pappa har gjort ett superbra jobb, är hur nöjd som helst med den=) Den blev väldigt stor, men det tycker jag bara är bra så kan jag ha några blom-urnor stå där också.
Idag var vi iväg och köpte lite mer virke till altanen, så nu är det bara att invänta fint väder så att vi kan fortsätta med resten.
Idag har jag och barnen tillbringat en hel del tid med att bygga med klotsar och lego också. Nellie tycker att det är så skoj att bygga, hon är riktigt duktig! Elton tycker mest att det är skoj att riva ner allt;)
Elton har också lärt sig att "åka" på Nellies gamla gåbil och så går han även efter den...tror inte att det är så långt kvar tills han går själv.
Imorgon börjar Magnus jobba igen, otroligt vad fyra veckor har gått fort!! Känns ju som att man knappt hunnit med något?

2 kommentarer:

tanten sa...

Det blir kanon! Väntar nu bara på att det blir helt klart så man kan bli bjuden att sitta där med något läskande:) Men du har väl fullt upp med att bygga med klotsar hela dagarna.:):) Så jag får nog vänta:(:)

Hanna sa...

Nej jag lovar att så snart altanen är klar så ska vi sitta där och dricka lite öl, snacka skit och drömma oss bort till varmare breddgrader;)