Mitt liv i ord och bilder....



fredag 6 augusti 2010

Barnkalas!


Idag har Dewin haft barnkalas här hemma, han bjöd sina kompisar här i Hasselfors och de hade såå roligt=) Trodde att jag skulle få fullt upp och slita ihjäl mig, men det gick ju hur bra som helst. De fikade och lekte och var så nöjda. Jag och Magnus var med och lekte burken, hela havet stormar och morots-leken - jättekul!
Eva tog med sig de minsta till hennes syster och Emilia var hos Amanda och lekte för Dewin ville ha kalas ifred;) Så nu på kvällen har jag städat undan efter barnkalaset och börjat förbereda inför morgondagens släktkalas...det är mycket som ska göras när någon fyller år.
I förrgår var vi ju en sväng på Hasselfors Wärdshus, var ganska kul men jag var såå trött! Men det är alltid kul att få komma ut och träffa lite folk=) Fick sota för det också hela gårdagen, usch vad sliten jag var=/ Orkade i alla fall med en sväng till Degerfors med Eva och mina små, vi åt på en jättemysig restaurang och handlade lite...
Var fortfarande lite sliten imorse när jag vaknade, Elton hade bajsat ner hela vår säng IGEN så hela dagen idag har jag också fått tvättat....hatar denna jävla tvätt!!!
Nu ska jag fixa det allra sista tills imorgon och sen SOVA=)

1 kommentar:

tanten sa...

Ja du fixar allt hela tiden! Jag bara glider omkring och njuter av mina små "barn"<3<3<3. Men vi hade det så mysigt i Degerfors hos systra mi:) Sov så gott<3<3<3