Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 25 augusti 2010

Eltons första steg!!


Idag tog vår lille kille sina första "riktiga" steg, gissa om det finns två superstolta föräldrar här hemma=) Elton såg så himla nöjd ut när han stapplade fram över köksgolvet=) Som tur är var jag hemma och fick se - slutade jobba kl 13 idag och var sedan tillbaka på jobbet igen kl 16 för APT-möte, så det var bra att han inte fick för sig att gå när jag inte var hemma...
Efter mötet på jobbet åkte jag till världens bästa pizzeria och tog med mig pizza hem till min kära familj (order från sambon). Nellie, jag och Magnus mumsade pizza och sen satte vi oss i soffan och bara myste - lillan somnade som en stock brevid mig...kändes lite sorgligt att jag inte hunnit umgås så mycket med henne idag, men det är väl sånt som jag får vänja mig vid ibland. Elton sov redan när jag kom hem, så honom får jag gosa med imorgon istället.

Igår var min morfar här och grattade Nellie Pellie, hon var så glad över att hon fick öppna ännu fler paket!! Och idag blev hon och bästisen Tilla grattade på dagis också=)
Nu ska jag ta hand om den sista tvätten för idag, och sen sussa!
Natti!

1 kommentar:

tanten sa...

Men jag såg inte:(:( Stackars Tanten:( Men ser det kanske snart:):):) Sov sååå gott!<3<3<3