Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 12 augusti 2010

Finfrämmat från Norge=)

Är så himla glad, fick ett telefonsamtal från min bästa morbror och hans rara Ann-Christin efter jobbet att de skulle komma hit ikväll - och nu är de här=) Så himla kul, hela vår familj har saknat dem!! Så nu sitter vi här och kvällsfikar och pratar skit, de ska stanna hela helgen.
Nellie kommer att bli superglad när hon ser att hennes Peter och Ann-Christin har kommit när hon vaknar imorgon=)
Känns tråkigt att jag ska åka iväg och jobba imorgon, men jag litar på att min kära familj tar väl hand om dem när jag är borta.
Fick också besök av min underbara Emelie och hennes Johan idag=) Fick en superfin kaffemugg av hennes i födelsedagspresent som hon dekorerat alldeles speciellt till mig=) Det står "Hannas morgonkaffe" på den och i botten står det "Idag är en fantastisk dag"=) Ska lägga ut kort på den snarast!!!=)=)
Idag ställde vi också fram våra nya utemöbler och kopplade in utebelysningen, altanen är i stort sett färdig nu, sååååå himla fin - är kanonnöjd!!!
Nu ska jag vara lite social=)
Puss å natti!

1 kommentar:

Emelie sa...

Skönt att de kom fram =) Tack för kaffet!! PUSS min underbara!