Mitt liv i ord och bilder....



lördag 21 augusti 2010

Min rockstar ;)


Är så himla otroligt stolt över min sambo som gjorde så bra ifrån sig idag på scen på Hasselforskalaset!!!=) Han sjöng kanonbra och jag blev sååå imponerad av honom! Var nog mer nervös än vad han var när han gick upp där på scen, skakade som ett asplöv och fick så ont i magen! Han sjöng tre låtar och alla var lika bra, ni som inte var där missade ett och annat!!=)
Förutom det bra uppträdandet hann vi andra med en hel del andra skojiga saker också; Emilia, Dewin och Nellie hoppade hoppborg tills de blev alldeles svettiga. Alla fyra barnen fick en varsin specialdesignad ballong av clownen Kicki=) Emilia och Nellie fick också prova på lite ponnyridning, Nellie tyckte att det var såå skoj - Eva var med och höll i henne och jag sprang bredvid och tog kort=)
När vi kom hem fick vi besök av Sanna med familj, de var här för att gratta Nellie som fyller imorgon=) Nellie fick en jättefin "dinosaurie-ridhäst" av dem, gissa om lillan blev glad?!=) Hon älskar ju både dinosurier och hästar så det blev ju klockrent! Nellie och Leon lekte bra tillsammans idag också, så kul!
Nu håller vi på och förbereder en massa inför Nellies kalas imorgon...är ju en hel del som ska fixas! Vi får gå upp vid halv sex om vi ska hinna sjunga för henne innan hon vaknar..
Nu ska jag slå in de sista paketen, ha det bra gott folk!

1 kommentar:

tanten sa...

Ja du!! Magnus var så klockren! Men nu m åste han komma igång på riktigt:) Du får sköta allt hemma och han repar!:) Säg till om du behöver hjälp!!!:) Tack för en så bra dag! Mår sååååååååååå BRA!!!!!! Puss på dig duktiga bloggare<3<3<3<3