Mitt liv i ord och bilder....



måndag 30 augusti 2010

Trött - med all rätt...

Finns knappt ord som kan beskriva hur trött jag är nu, ser knappt tangenterna framför mig (men måste ändå skriva, får sån "blogg-ångest"). Har haft fullt upp med allt möjligt i flera dagar nu, och det börjar kännas i både kroppen och knoppen.
I fredags efter jobbet åkte jag och Magnus in till Willys för att storhandla, kom i säng alldeles för sent innan allt var färdigplockat. Upp tidigt på lördagen för att åka till Sannerudsmarken i Tived - hem och fixa iordning oss för att sedan gå på Gatufest med alla härliga grannar. La oss alldeles för sent på natten med för mycket alkohol i blodet och vaknade lagom trasiga tidigt på söndagsmorgonen... Orkade dock med en underbart god Brunch på Hasselfors Wärdshus med familjen + Eva, såå gott=) Kom i säng alldeles för sent (igen) på kvällen och gick idag upp KLOCKAN FYRA på morgonen för att hinna komma i tid till jobbet (öppning), vill ju gärna hinna dricka mitt älskade morgonkaffe och sminka mig ifred innan jag åker så det fick bli så tidigt helt enkelt. Jobbade över och kom hem efter 18 helt slut...men till ett nystädat fint hem, med nybakad sockerkaka, lagad mat och min underbara familj=) Vissa har det bra;)
Nu kära läsare ska Hanna Beatrice kaffeservis nanna kudden!!!

Inga kommentarer: