Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 18 augusti 2010

Ledig!


Idag är jag ledig...från jobbet...känns dumt att kalla det ledig när man har två busungar att ta hand om - ja och allt det andra ni vet;) Har redan hunnit med att tvätta nu på morgonen och vikt undan lite tvätt, vill inte ha en massa tvätt och skit i helgen att hållas med... Då vill jag bara njuta och fira min älskade dotter som fyller heeela 3 år!!=) Oj oj vad tiden går fort... Och idag blir min lille pojk hela 10 månader, ja vart tar tiden vägen???
Igår efter jobbet tog jag en promenad med mina kära Emelie på ca 5 km...kom hem med både skoskav och trötta ben;) Jag är nog en av de mest otränade människor som finns, får ju skämmas...
Idag ska jag och barnen hem till Sanna och hälsa på, vår Tiina ska dit också - ska bli kul=) Ska ringa till bvc och se om jag kan komma och väga Elton innan...var ett tag sen jag vägde honom och det vore skoj att se hur mycket han växt både på längden och bredden.
Ska även försöka hinna med en mini-fika hemma hos Marina också, var evigheter sen sist! I eftermiddag ska vi på kalas hemma hos barnens kusin som fyller 1 år idag.
Hej hej!!

Inga kommentarer: