Mitt liv i ord och bilder....



söndag 31 juli 2011

Bullbak

Nu har jag precis bakat klart alla bullar inför morgondagens kalas för Dewin, de blev kanongoda - som alltid;) Är det något Hanna Engvall kan så är det ta mig tusan att baka supergoda bullar!!;)
Förutom bullbaket nu på kvällskvisten har jag hunnit med en hel del idag! På förmiddagen var jag ute på en lång skogspromenad (i alldeles för dåliga skor) med Maria, dock var det inte helt skönt att gå mitt i skogen under gassande sol men mycket trevligt:)
På eftermiddagen åkte jag och Nellie för att hälsa på bästaste Therese med familj = mys! Nellie och Cornelia lekte och hade så kul tillsammans.. Nellie somnade som en stock i bilen på väg hem.
Nu ska jag fixa det sista inför kalaset imorgon och sen nanna kudden så att vi orkar upp tidigt så vi kan sjunga för vår stora kille (som förresten tappade en tand igår!)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: