Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 28 juli 2011

Filosoferar

Sitter här i min sköna soffa och filosoferar om livet... Har kommit fram till att även om mycket inte har blivit som jag velat och trott så är jag ändå så himla nöjd! Tror att det finns en mening med allt och att det finns en mening med allt som hänt mig, det är upp till mig att göra det bästa möjliga av de redskap jag har... Alla de val jag gjort och gör leder ju till vilket liv jag lever. Många val har varit lätta men många svåra..och svåra ibland att stå fast vid.
Herregud vad seriös jag låter:) men jag är bara så glad för allt: för mina barn och bonusbarn, min kärlek och mina vänner som finns nära mig!
Spring för livet om det är dig kärt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tanten;) sa...

Åh vilka bra tankar!!!! Säger som du! Alla har ett val i alla situationer!;) Så bra är livet!<3<3