Mitt liv i ord och bilder....



söndag 3 juli 2011

Sköna söndag


Har varit en himla lugn och skön dag idag=) På förmiddagen fick vi finbesök av min älskade mormor och hunden Lee! Hon hade med sig en supergod jordgubbstårta som vi mumsade i oss, Nellie ställde fram hennes fin-servis som vi fick ha=) Var jättemysigt att ha henne här och speciellt glad var lillan, hon blev lite piggare då...
Annars har min stackars tjej varit febrig och hängig hela dagen, tycker så himla synd om henne=( Ska vara hemma med henne imorgon så får vi se resten av veckan vem som kan vabba...
Emilia hade turen som fick följa med Maria och Andreas + barnen på en dagsutflykt idag - de var till Sjötorp och Norrqvarn=)

Nellie och Dewin blev lite småavis på sin storasyster men blev glada när de fick gå ner till sjön med pappa och bada i det varma vattnet.
På eftermiddagskanten lämnade vi Dewin och jag och Magnus passade på att åka in till Bauhaus och köpa färg till vårt hus som nu kommer att bli ljusgrått med vita knutar, tror att det kommer att bli hur fint som helst=) Nellie fick stanna hemma med morfar och Eva medans vi åkte iväg och tur var väl det för när vi kom hem var hon så trött och somnade bums.
Emilia kom hem sent ikväll och har myst med oss i soffan med en massa popcorn, hon ska stanna tills imorgon - blir mysigt, då kan vi baka muffins imorgon=)
Nu ska jag sooova, är så trött!!

Inga kommentarer: