Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 19 juli 2011

Mysigaste dagen!


Idag har min käre sambo fixat en massa på övervåningen så då passade jag på att ta en liten dagsutflykt med Nellie och Elton=)
Vi åkte till Askersund och åt mjukglass tillsammans med Frida och hennes familj, så mysigt att sitta där vi hamnen under gassande sol - då när det verkligen sommar och semester!! Efter det åkte vi och hämtade min snälla mormor och åkte till hembygdsgården och kollade på lite djur, vet inte vem som tyckte att det var mest roligt; mina barn eller mormors hund Lee?;)
Sen tog vi med oss mormor till McDonalds och åt en massa nyttigt där - barnen var helnöjda och jag likaså eftersom att jag fick ett ROSA cocacola-glas=) Efter att vi ätit fick barnen åka rutschkana, oj så roligt de hade - Elton skrattade så att han kiknade!!

Sen körde vi hem mormor och åkte hem, nu ska jag iväg till Frida och ha tjejkväll...ska bli himla kul och skönt att få vara lite barnfri!;)
Har i alla fall haft en superdupermysig dag tillsammans med mina älskade busungar!!!

Inga kommentarer: