Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 21 juli 2011

Äntligen iPhone 4 =)


Idag kom ÄNTLIGEN min fina vita iPhone 4=) Dock så måste det vara det krångligaste jag varit med om att bara kunna börja använda den!!! Tur att Dagge kom hit och hjälpte mig...men nu verkar det funka fint i alla fall.
Har haft en helmysig dag tillsammans med mina busungar; först tog vi en sväng till Askersund och lämnade min mormors mobil och passade även på att äta lite glass också=) Sen tog vi vägen "förbi" Finnerödja och hälsade på min syster Lina och Felix också, där blev vi bjudna på jättegott fika och barnen var helnöjda. Efter det hälsade jag och Elton på hemma hos Viola och fick även där lite fika, sen hann vi med en visit hem till min pappa också!
Nu på kvällen har jag, Magnus och Nellie mumsat pizza och myst i soffan=)
Nu ska jag leka lite mer med min nya iPhone...;)

Inga kommentarer: