Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 6 juli 2011

Härliga sommardag=)


Det känns verkligen i hela kroppen att det är sommar nu och nästan semester, allt blir så himla mycket lättare och energin flödar!
Imorse tog jag och barnen sovmorgon (kl 7) så himla skönt, sen myste vi i soffan en lång stund och kollade på Bolibompa och sommarlovsmorgon tillsammans - så himla skönt att inte behöva stressa!
Sen gjorde vi oss lite "kalasfina" och begav oss ner till Laxå för att gratta Elin som fyller år idag=) Vi + Magnus, Eva och Viola överaskade henne och Mio med en underbart god lunch på kinarestaurangen *mums* Elin och Mio förlovade sig även idag så ett jättegrattis till er båda och grattis till mig själv som får vara med och planera bröllop, så skoj=)
Efter det åkte vi hem till Viola och fikade litegranna, barnen fick även bada i badbalja i det varma vädret - så skönt för dem=)

Nu på kvällen har jag varit ute och gått i det härliga kvällsvädret med Maria, så skönt..hoppas på fler gånger! När jag kom hem sov bägge barnen och då passade jag och Magnus på att grundmåla lite fler vindskivor (inte helt lätt med en massa arga getingar surrandes omkring oss).
Nu avslutar vi dagen med en varsin kall, gott!

Inga kommentarer: