Mitt liv i ord och bilder....



fredag 22 juli 2011

Fy..

Tycker att det är hemskt det som hänt i Norge idag, mina tankar går till alla som är drabbade...
Har haft en fullspäckad dag idag; tidigt i förmiddags var jag och Magnus iväg och storhandlade mat, skönt att handla när det inte var så fullt av folk som det brukar vara. Vi passade även på att shoppa lite skor till oss själva och till barnen, Nellies och Elton blev så glada:)
Eva och pappa var så snälla och tog hand om våra små medans vi var iväg.
Har haft en bra dag tillsammans med min nya älskling också, kan inte leva utan den - min iPhone 4:) Går faktiskt skitbra att blogga med den också!
Imorgon ska vi på 50 års fest på eftermiddagen och sen på kvällen ska vi till Hasselfors Wärdshus med några vänner:)
Natti mina trogna bloggläsare!

Inga kommentarer: