Mitt liv i ord och bilder....



fredag 29 oktober 2010

Saknar!


Saknar mina barn så fruktansvärt mycket just ju=( Känns som att jag knappt träffar dem längre, gör ju inte så mycket annat än att jobba jobba jobba... Igår var jag på jobbet i ca 15 timmar och när jag kom hem sov de så gott i sina sängar.
Imorse sa Nellie till mig att hon har längtat efter mig. Ja det har jag också sa jag, men nu ska vi till dagis och SEN ikväll kan vi ses igen... Hur låter det egentligen? Mamma älskar dig men vi kan bara ses och umgås på kvällar...fy fan, vad är det för liv man väljer att leva egentligen? Men tyvärr så har jag ju inte så mycket annat att välja på, man måste ju jobba...så att man får pengar och kan leva...
Och Elton kan jag ju inte ens förklara för, han måste ju tokundra varför mamma är borta så mycket?
Usch vad dåligt samvete jag har.
Men ikväll när jag kommer hem igen ska jag pussa och krama på dem tills de blir trötta på mig;)
By the way, i onsdags var jag och Magnus in till Wasa Foto med Elton Pelton och tog 1-årsbilder. Elton var så snygg i sin vita skjorta (som han fått av Therese) och svarta slips (som han ärvt av Dewin) - tror att korten kommer att bli kanonbra!=) Efter att vi fotat färdigt åkte vi och storhandlade....handlade så mycket så att vi inte ens fick in allt i frysarna....hm..någon som har en frys över?

2 kommentarer:

tanten sa...

Det är kvalitetstid som gäller:) Inte kvantitet:( Ett tips bara! Och du är såååå bra på kvalitetstid!<3<3<3<3<3

Hanna sa...

Tack Eva, det behövde jag höra! <3