Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 21 oktober 2010

Ganska trött....


Börjar nog känna mig lite sliten trots allt...känner mig så himla trött hela tiden, i alla fall på eftermiddagarna=/ Ogilla!
Men iofs så har det varit mycket nu, aldrig en lugn stund känns det som.
Igår somnade jag som en stock i soffan med Elton i knät, myyysigt... Somnade innan kl nio (!!) och det har väl inte hänt på flera år!
Idag slutade jag i alla fall i skaplig tid, men ingen lugn och ro ändå. Hade helt glömt bort Nellies föräldramöte, hade verkligen sett fram emot att bara vara hemma med barnen men det var bara att ge sig iväg. Tur att det var ett bra föräldramöte för det var det verkligen=)!!! Snodde allt med mig en och en annan idé;) Hann i alla fall mysa och busa litegranna med mina små innan jag åkte och det var ju tur för när jag kom hem sov de båda...
Nu har jag fått se en glimt av Nellies och Eltons dagiskort på datorn och beställt hem lite kort, väntar dock fortfarande på att bilderna ska skickas till min mobil. Syskonkortet fick jag inte alls se, så jag får ringa och kolla med fotobolaget imorgon och se vart det tagit vägen.
Känns lite tomt här hemma när Eva är bortrest, hon är med jobbet på Loka Brunn (avis). Känns tomt att dricka kaffe själv på morgonen ju...men imorgon är hon tillbaka till världsmetropolen igen=)
Imorgon ska jag vara med en sväng på Eltons inskolning, börjar sent så då hinner jag med det också=)
Nu tvätt - sen sova.

Inga kommentarer: