Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 14 oktober 2010

Bästa storebrorsan!


Idag kom de stora barnen hem till oss=) Dewin var snabb med att visa upp en grön traktor som han gjort i träslöjden till sin lillebror i 1-års present=) Den är verkligen hur fin som helst och Elton älskar den! Dewin var ju tvungen att visa den för honom men vi ska i alla fall slå in den i ett paket för vi ska fira Elton tillsammans med Dewin & Emilia innan de åker hem på söndag.
Min dag har i övrigt bestått av jobb, tvätt och mys med mina små=) Är trött efter gårdagen så det blir nog snart läggdags för mig. Skönt att det är fredag imorgon och jag slutar riktigt tidigt!!!!=) Sen blir det "långledigt" för på måndag fyller min Prinskorv 1 år och då ska jag vara ledig.
Grattis till Frida som fyller år idag!!!!=)

Inga kommentarer: