Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 12 oktober 2010

Känns tomt



Nellie sover hos sin mormor inatt, känns tomt här hemma utan henne... Ovanligt lugnt;) Bara en liten busunge att ha hand om, men det har varit mysigt att få ha lite egentid med Elton också, händer ju inte alltför ofta. Nu på kvällen har han brummat runt i sin blåa bobby-car och tycker att det är så skoj=)
Idag har jag haft sån jääävla tandvärk, fy fan säger jag bara! Måste väl ta tag i det där med att ringa tandläkaren, men drar nog ut på det lite till (är ju så himla dyrt) - alvedon, tandborstning, tandtråd och snus får duga så länge;)
Nu har jag precis bakat en massa chokladbollar som jag ska ha med till barnen på jobbet imorgon, blir nog mycket uppskattat=)

1 kommentar:

tanten sa...

Spara en till gamla Tanten!!!:):)