Mitt liv i ord och bilder....



lördag 2 oktober 2010

Gröna fingrar

Måste säga att jag är lite stolt över mig själv - idag har jag nämligen planterat tulpaner, påskliljor, krokusar och pärlhyasinter i min nya rabatt=) Kommer att bli så fint till våren när de kommer upp! Nellie var snäll och hjälpte mig att sätta ner alla lökar (hoppas bara att hon inte gräver upp dem igen)...

Igår kväll/natt satt jag och Eva uppe länge, hade så himla mysigt=) Hann till och med att dekorera mitt mosshjärta som jag nu satt på ytterdörren, blev kanonfint.
Idag fick vi även ett överaskat besök av Malin & Andreas och deras småtjejer - gissa om barnen blev glada av att få lite lekkompisar=) Alltid kul med oväntat besök så där!
Funderar på vad vi ska hitta på imorgon? Har i stort sett inget inplanerat MYCKET ovanligt.

Inga kommentarer: