Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 26 oktober 2010

Mer kalas, mysigt sällskap & gott att äta...


Lördagens "sista" 1-års kalas för lille Elton Pelton gick smärtfritt=) Det var en hel drös med folk som kom hit och firade honom! Han fick så många fina leksaker och kläder, det var många paket att öppna. Han måste ju undra varför alla kommer hit med paket till honom?=) Och undra varför han får äta sååå mycket gott? Men han trivs, det märks=) Elton fick många bilar och helikoptrar som han älskar att leka med!

Nellie fick också några paket och extra nöjd var hon när hon fick leka med Cornelia, de leker så bra tillsammans=) På kvällen när de flesta åkt hem lekte hon i timmar med både Tiina och Emelie - samma lek om och om igen, men måste ge mycket beröm till mina vänninor som hade ett megastort tålamod=)

Senare på kvällen drack vi lite vin och Johan och Magnus GRILLADE (i minusgrader). Vi hade så himla mysigt och var uppe länge..
På söndagen gick jag, Magnus, Nellie, Emelie och Johan till Hasselfors Wärdshus och åt brunch - sååå himla gott=) Elton fick vara hemma hos Eva och klättra runt på bänken i köket och rota i alla skåpen...(!)
Igår var jag och lillan på barngympa, hon tycker att det är sååå kul. Somnade tidigt igår...nu ska jag snart åka till jobbet...

1 kommentar:

tanten sa...

Haha! Elton fixar det mesta:) Han uptäcker sitt hus!!!!:) Medan resten av familjen är på vift!:) Han och jag är det perfekta teamet!:)<3