Mitt liv i ord och bilder....



fredag 15 oktober 2010

Fredagsmys=)


Åååh vad jag älskar dessa fredagar=)
Slutade ju riktigt tidigt idag (hade med mig lillan en sväng på jobbet också, mycket skoj!) och kom hem till en superstädat hem=) Så skönt! När mannen kom hem med de tre resterande barnen hade han med sig tio vita rosor till mig, sånt blir jag så glad över=)
Sedan styrde vi vår kos till Borasjön för att gratta min syster Sofia som fyller år idag GRATTIS!!!=) Där bjöds det på gott fika och trevligt sällskap - Nellie och jag sjöng "Ja må du leva" såklart=) Innan vi åkte hem fick Dewin, Nellie och Elton åka en liten sväng på Pekkas fyrhjuling - mycket uppskattat av alla barnen=)
Väl hemma åt vi god fredagsmat för att sedan mumsa på onyttigt i soffan framför IDOL=) Nu sover alla fyra barnen och vi vuxna fredagsmyser med ett glas vin i handen med sällskap av svärfar - myyycket trevligt!
Nu kom visst grannen över också=)


Inga kommentarer: